۰ نفر

اسیدپاشی بخاطر تهدید همسر به طلاق

۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۷:۱۲
کد خبر: 312204
اسیدپاشی بخاطر تهدید همسر به طلاق

مرد میانسال که بخاطر تهدید همسرش به جدایی، روی او اسید پاشیده و به تهران فرار کرده بود، در عملیات ضربتی کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، در آغازین روز مهر امسال گزارش اسیدپاشی روی زنی در یکی از شهرهای شمال غرب  کشور به پلیس اعلام شد. بررسی‌های مقدماتی مشخص کرد عامل اسیدپاشی همسر این زن به نام «علیرضا» بوده که در جریان آن خودش نیز از ناحیه دست آسیب‌دیده است. همچنین کارآگاهان دریافتند متهم پس از حادثه از شهرستان خارج شده و به تهران گریخته است. با این سرنخ پرونده 18 مهر پس از کسب نیابت قضایی به تهران منتقل شد و در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. تحقیقات ادامه داشت تا این‌که سرانجام 9 آبان رد متهم در پارک اوستای خیابان آزادی به دست آمد و مأموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل کردند.

متهم در جریان بازجویی‌ها با اعتراف صریح به اسیدپاشی درباره انگیزه‌اش گفت: حدود پنج سال پیش ورشکسته شدم و اوضاع مالی‌ام به هم ریخت. خانواده همسرم چند باری به من کمک کردند. بعد از مدتی دیگر دست و دلم به کار نمی‌رفت و بیشتر اوقات در خانه بودم و به همین دلیل کم کم با همسرم اختلاف پیدا کردم. مشکلاتم هر روز بیشتر می‌شد و این اواخر او تهدید کرد که از من جدا می‌شود. من او و پسر 6 ساله‌ام را دوست داشتم و نمی‌توانستم تحمل کنم که روزی او با کس دیگری زندگی کند. به همین دلیل تصمیم گرفتم روی او اسید بپاشم که دست خودم هم سوخت. در این مدتی که در تهران تنها زندگی می‌کنم تازه فهمیدم که او بارها تلاش کرد مرا به زندگی برگرداند اما با تصورات اشتباهم زندگی خودم و همسرم را نابود کردم. حتی روی بازگشت به خانه را هم نداشتم و سرانجام دستگیر شدم. سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران بزرگ گفت: متهم پس از انجام بررسی‌های اولیه برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان محل ارتکاب جرم قرار گرفت.