۰ نفر

راز مرگ املاک دار مشهور جنوب تهران

۱ آبان ۱۳۹۷، ۴:۰۸
کد خبر: 309559
راز مرگ املاک دار مشهور جنوب تهران

صبح امروز دادگاه بررسی قتل بنگاه دار جنوب تهران در شعبه ٨ مجتمع کیفری یک تهران برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصرایران، فردی به همراه دوستش متهم به قتل یک بنگاه دار با تصادف هستند.

فرد متهم به قتل در دادگاه گفت: با مقتول اختلاف ملکی داشتیم و وی مدعی بود که ملکی که من خریداری کرده ام متعلق به وی است و در نهایت پس از ۱۲ سال توانسته بود با حکم دادگاه ملک را از من بگیرد .

در جریان پرونده اختلاف ملکی، چندین بار سعی داشتم با وی صحبت کنم که هربار به دلیل شلوغی بنگاه و حضور اطرافیان امکان پذیر نشد تا در نهایت تصمیم گرفتم وی را تعقیب کنم و منزلش را پیدا کنم و با مراجعه به درب منزلش با وی صحبت کنم.

فرد متهم ادامه داد: من راننده کامیون هستم و در روز حادثه با خودرو ٢٠٦ ام به تعقیبش پرداختم در راه لاستیک خودرو او به جدول برخورد کرد و وی کمی جلوتر از خودرو پیاده شد تا خودرواش را بررسی کند.

من هنگام عبور از کنارش به دلیل وجود یک موتور سیکلت و پیرزنی در خیابان لحظاتی کنترل خودرو را از دست دادم و دوستم که در خودرو بود گفت فکر کنم با وی برخورد کردیم ترمز کن ولی من چون ترسیده بودم از محل حادثه فرار کردم.

من قصد کشتنش را نداشتم و حتی متوجه برخورد خودرو با وی نشدم.

وکیل مقتول گفت: با توجه به اختلاف مقتول با فرد متهم به از نظر ما این فرد قاتل است و حتی ایشان پلاک خودرو را در روز حادثه مخدوش کرده بودندو ایشان صحنه سازی کرده اند برای قتل.

شاملو وکیل فرد متهم به قتل در پاسخ به وکیل مقتول گفت: اگر پلاک مخدوش بوده چگونه از روی فیلم های ضبط شده پلاک خودرو شناسایی شده و مهمترین نکته در پرونده قتل وجود انگیزه قتل است که متهم انگیزه ای برای قتل نداشته و هدفش حل و فصل مشکلات مالی بوده است.

قاضی پس از استماع اظهارات طرفین جلسه را برای بررسی بیشتر تجدید کرد.