۰ نفر

مرگ کارگر جوان داخل چاه ۴۰ متری +تصاویر

۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۱:۵۲
کد خبر: 308178
 مرگ کارگر جوان داخل چاه ۴۰ متری +تصاویر

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از مرگ کارگر جوانی خبر داد که داخل چاه ۴۰ متری رفته بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سیدجلال ملکی با اعلام خبر مرگ کارگر جوان داخل چاه درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 13:14 امروز حادثه سقوط در چاه در محدوده بازار تهران، بازار آهنگران، کوچه کلانتری به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه پاساژ تجاری بود، در بخشی از محوطه پشتی پاساژ فضای کوچک و چاه 40 متری که داخل آن مقداری آب بود، وجود داشت، یکی از کارگردان ظاهراً برای تعمیر پمپ به داخل چاه رفته، اما دیگر به خارج چاه بازنگشته و به صحبتهای همکارانش در بالای چاه پاسخ نمی‌داد.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان باحضور در محل ایمن‌سازیهای لازم را انجام دادند، فرد آتش‌نشان وارد چاه شد و نیروهای عملیات پس از دقایقی تلاش موفق شدند وی (کارگر چهل ساله ایرانی) را از چاه خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دهند.

ملکی با اشاره به مرگ این کارگر در پی این حادثه، متذکر شد: علت اصلی مرگ توسط عوامل پزشکی قانونی مشخص می‌شود اما حوادث داخل چاه علل مختلفی دارد که وجود گازهای خطرناک و برق‌گرفتگی می‌تواند از جمله علل حوادث مرگبار داخل چاه باشد.

06

07

08

09