۰ نفر

سرقت از پدرزن و باجناق با نسکافه مسموم

۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۴:۳۲
کد خبر: 305630
 سرقت از پدرزن و باجناق با نسکافه مسموم

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که به شیوه بیهوشی اقدام به سرقت از پدرزن و باجناق خود کرده بود، خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در تاریخ 11 مهرماه امسال پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل به شیوه بیهوشی از کلانتری 127 نارمک به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن شاکی پرونده مدعی بود که سرقت توسط باجناقش انجام شده و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: همسرم به همراه اعضای خانواده اش برای مسافرت به شهرستان رفته بود، در روز سه شنبه هشتم شهریورماه بنده با پدرخانم و باجناقم در منزل پدر همسرم بودیم که حوالی ساعت 22 باجناقم برای ما نسکافه آورد که پس از نوشیدن مقداری از نسکافه هر دو نفر ما از هوش رفتیم و روز بعد، حوالی ظهر با حالت گیجی بهوش آمدیم.

شاکی افزود: پس از رسیدن مادر همسرم از شهرستان متوجه سرقت اموالی شامل مقادیری طلا و جواهرات، وجه نقد، اسناد مالکیت خودرو، دسته چک و مقادیری لوازم دیگر از منزل خودم و پدرهمسرم شدیم.

کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی با توجه به اظهارات شاکی پرونده اقدام به شناسایی محل سکونت باجناق شاکی بنام علیرضا در منطقه تهرانپارس کرده و ضمن هماهنگی با مقام قضایی این فرد را در محل سکونتش دستگیر و در بازرسی از این محل قسمتی از مدارک شناسایی سرقت شده را نیز کشف و ضبط کردند.

با انتقال متهم به پایگاه چهارم پلیس آگاهی، متهم در تحقیقات اولیه منکر سرقت شده اما با ارائه مستندات و همچنین کشف سایر اموال مسروقه شاکی به ناچار به سرقت از منزل پدر همسرش اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی برای شناسایی انگیزه سرقت و همچنین کشف اموال مسروقه در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و تحقیقات از متهم در دستور کار کارآگاهان این پایگاه قرار گرفته است.