۰ نفر

محتکران خرم آبادی ماموران بازرسی را کتک زدند!

۸ مهر ۱۳۹۷، ۲۲:۰۵
کد خبر: 304136
محتکران خرم آبادی ماموران بازرسی را کتک زدند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: امروز در بازرسی از یک انبار احتکار لوازم خانگی، محتکرکنندگان با بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت درگیر شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمد رضا صفی خانی خرم‌آباد اظهار داشت: اوایل تیرماه امسال به دنبال نوساناتی که در بازار به وجود آمد طرح تشدید بارزسی‌ها را در دستور کار قرار گرفت که در قالب طرح تشدید بازرسی‌ها گشت‌های مشترکی با حوزه‌های مختلف تشکیل شد تا نوسانات بازار کنترل شود اما عمده رویکرد ما بحث احتکار بود تا با کسانی که احتکار و گرانفروشی کرده برخورد شود.

وی افزود: در این رابطه از اول تیرماه تاکنون 32هزار بازرسی توسط بازرسان سازمان، صنعت، معدن و تجارت انجام شد که منجر به تشکیل پرونده‌های زیادی (دو هزار و589پرونده) به ارزش 29میلیارد و500میلیون تومان شد که عمدتا در بحث احتکار بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت لرستان عنوان کرد: برای برخورد با این گونه موارد همیشه با مقاومت‌هایی مواجه می‌شویم ولی برخوردهای ما با هماهنگی نیروی انتظامی ودستگاه قضایی بوده و قضات دستگاه تعزیرات حکومتی همیشه با بازرسان همراه هستند که امروز یک اتفاق خاصی در بازرسی از یک انبار احتکار لوازم خانگی در منطقه ماسور خرم‌آباد افتاد وعده‌ای به صورت دسته جمعی به بازرسان حمله کردند که تعداد آنها حدود 40تا 50نفر بوده و درگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه درگیری به صورت دسته جمعی بوده و نیروی انتظامی نیز حضور داشته که غائله را ختم کرد، گفت: برای این افراد پرونده تشکیل شده وعده‌ای نیز دستگیر شدند البته یکی از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز زخمی شده است.