۰ نفر

دستگیری مردانی که سرعابربانک‌ها کلاه می‌گذاشتند

۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۲۰:۰۶
کد خبر: 299717
دستگیری مردانی که سرعابربانک‌ها کلاه می‌گذاشتند

سرکلانتر سوم پلیس پایتخت از دستگیری جاعلان کارت‌های هدیه بانکی در محدوده خیابان شیخ بهایی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ علی کارخانه در این باره گفت: چندی پیش درپی تماس رئیس یکی از بانکهای محدوده خیابان شیخ بهایی و اعلام خبر کلاهبرداری، تیم های عملیاتی کلانتری ۱۴۵ ونک، به محل اعزام شدند و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.
وی با اشاره تحقیقات ماموران در محل گفت: رئیس بانک مذکور به ماموران تجسس مراجعه کرده و گفت زمانی که وارد بانک شده و دوربینهای مداربسته را چک کرده متوجه شده دو مرد با مسدود کردن دوربینهای دستگاه عابر بانک اقدام به برداشت دو میلیون و ۴۰۰هزار تومان با  هشت کارت هدیه بانکی کرده‌اند اما زمانی که مسئولان حسابرسی بانک برداشتها را بررسی کردند، متوجه شدند که کارتها تمام جعلی است و شماره سریال آنها هک شده است.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: تحقیقات پیرامون متهمان و نحوه سرقتهای انجام شده آغاز شد و در نهایت با بررسیهای میدانی و فنی، خودروی متهمان که در مقابل بانک پارک شده بود شناسایی شد.
کارخانه ادامه داد: با هماهنگی انجام از سوی مقام قضایی، این خودرو تحت تعقیب قرار گرفت و در نهایت با سه سرنشین، متوقف شد و هر سه تن دستگیر و راهی کلانتری ۱۴۵ ونک شدند.
سرکلانتر سوم پلیس پایتخت، تصریح کرد: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود مبنی بر جعل کارتهای هدیه بانکی، از چند بانک مختلف اعتراف کرده و اعلام کردند که با هر یک از کارتها مبالغی حدود۳۰۰ هزار تومان را برداشت کردهاند.
وی اظهار کرد: در بازرسی از خودروی متهمان نیز ۳۳ کارت هدیه بانکی به نامهای مختلف کشف و ضبط شد.
کارخانه افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.