۰ نفر

شاگرد نانوایی همه کارکنان را بیهوش کرد

۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۲۱:۴۶
کد خبر: 298957
شاگرد نانوایی همه کارکنان را بیهوش کرد

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری متهم سابقه‌دار و حرفه‌ای خبر داد که در پوشش کارگر نانوایی و به شیوه بیهوشی اقدام به سرقت از یک مغازه نانوایی کرده است .

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: پرونده ای از کلانتری ۱۳۶ فرجام مبنی بر "سرقت به عنف با استفاده از مواد بیهوشی" به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد. شاکی پرونده پس از مراجعه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در اظهاراتش بیان داشت: بنده یک نفر را در نانوایی خود استخدام کرده بودم اما این شخص پس از گذشت چند روز با سوء استفاده از حسن نیت بنده و دیگر اعضای مجموعه نانوایی، با مواد بیهوش کننده غذای کارگران را مسموم و مبلغ دو میلیون تومان وجه نقد داخل نانوایی به سرقت برده است.

سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی، با اعلام خبر دستگیری متهم عنوان داشت: پس از بررسی و بازبینی تصاویر بدست آمده از دوربین های مدار بسته ی مغازه نانوایی و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمین سابقه دار پلیس آگاهی، یکی از مجرمین سابقه دار به هویت مشخص شناسایی ، مشخص شد نامبرده فردی سابقه دار در امر سرقت به عنف با استفاده از داروهای بیهوشی است. لذا طی یک عملیات پلیسی متهم دستگیر و به پایگاه چهارم منتقل شد؛ متهم در مراحل اولیه تحقیقات منکر هرگونه سرقت شده اما با توجه به ارائه مستندات و مدارک کافی، به سرقت از شاکی و کارگران ایشان معترف و بیان داشت پول حاصل از سرقت را هزینه مصرف مواد مخدر خود نموده است. نهایتا متهم با تکمیل پرونده و صدور قرار قانونی از سوی دادیار محترم شعبه ۴ دادسرای ناحیه ۴ رسالت روانه زندان شد.