۰ نفر

کودکی که گوش او را بریده‌اند شناسایی کنید +عکس

۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۲۲:۱۷
کد خبر: 297767
کودکی که گوش او را بریده‌اند شناسایی کنید +عکس

معاون شهردار منطقه 3 از شهروندان خواست در صورت اطلاع از محل اسکان کودکی که به تازگی فیلم بریدن گوش او منتشر شده، به شهرداری اطلاع دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل ازخبرآنلاین، عدالت امیر‌زاده معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3 در واکنش به انتشار ویدیویی در رابطه با بریدن گوش یک کودک کار توسط پیما‌نکاران شهرداری تهران گفت: ما هم از طریق شبکه‌های اجتماعی در جریان این موضوع قرار گرفتیم و تاسف خورده‌ایم.

کودک کار

امیر‌زاده با تاکید بر اینکه تا کنون هیچ مراجعه و شکایتی از سوی هیچ کسی در این رابطه انجام نشده، اظهار کرد: در اولین گام باید این کودک را پیدا کنیم و ماجرا را از زبان خودش بشنویم.

وی با ابراز تاسف از اینکه تلاش‌های شهرداری تاکنون نتیجه نداده گفت: از شهروندان می‌خواهم در صورت شناسایی محل اسکان این کودک او را به شهرداری منطقه 3 راهنمایی کنند و یا به همکاران ما اعلام کنند تا ما خودمان به نزد او برویم.

معرفی محل اسکان کودکی کاری که گوش او را بریده‌اند

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3 با تاکید بر اینکه قبل از بررسی جامع و کارشناسی نمی توان در این مورد اظهار نظر دقیق کرد گفت: حفظ امنیت و حرمت شهروندان از اصول محوری ماست و اگر اتهام ثابت شود ضمن برخورد شدید با عوامل آن بدون چشم پوشی آنها را به مرجع قضایی معرفی می‌کنیم.

وی در پایان گفت: مراحل پیگیری این قضیه به سرعت به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.