۰ نفر

آزادراه قزوین-زنجان با آتش سوزی کامیون سوخت مسدود شد

۱۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۰۵
کد خبر: 291687
آزادراه قزوین-زنجان با آتش سوزی کامیون سوخت مسدود شد

رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع یک حادثه رانندگی در آزاد راه «قزوین – زنجان» و کشته شدن راننده کامیون حامل سوخت خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک حادثه راننگی در لاین شمالی آزادراه «قزوین-زنجان» بعد از شهرستان تاکستان روبروی شرکت «پرشین خودرو» بلافاصله عوامل امدادی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران مشخص شد یک دستگاه کامیون حامل سوخت با یک دستگاه کشنده حامل میلگرد برخورد و دچار حریق و باعث مسدود شدن آزاد راه شده است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه بلافاصله عوامل آتش‌نشان و اورژانس نیز در محل حاضر شدند، ابراز کرد: به علت اینکه کامیون حامل سوخت بنزین پس از برخورد بلافاصله دچارحریق شده و توفیق در نجات راننده حاصل نشد، جسد راننده در میان شعله‌های آتش سوخت.

رئیس پلیس راه استان اضافه کرد: عوامل پلیس راه برای جلوگیری از ترافیک به مدت یک ساعت نسبت به مسدودکردن آزاد راه و هدایت خودروها به جاده قدیم اقدام و پس از سالم‌سازی و امنیت آزادراه ، نسبت به بازگشایی آن اقدام کردند.

بیگلری تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه دلخراش را عدم رعایت حق تقدم تریلر کشنده حامل بار میلگرد به میزان 50 درصد و شرکت پرشین فولاد به علت احداث راه غیراصولی به آزادراه به میزان 50 درصد اعلام کردند.