۰ نفر

سردار قنبری:

یک تیم تروریستی در کمین تکاوران پلیس گرفتار شد

۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۴۶
کد خبر: 275350
یک تیم تروریستی در کمین تکاوران پلیس گرفتار شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از گرفتاری یک تیم تروریستی در کمین تکاوران پلیس خبر داد و گفت: در این درگیری مسلحانه، عامل انتحاری گروهک تروریستی به هلاکت رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سردار محمد قنبری از گرفتاری یک تیم تروریستی در کمین تکاوران پلیس در زاهدان خبر داد و گفت: در این درگیری مسلحانه عامل انتحاری گروهک تروریستی به هلاکت رسید و مقادیر قابل توجهی سلاح سبک و نیمه سنگین و یک جلیقه انتحاری و  چند تله انفجاری از آنان کشف شد.

وی ادامه داد: تیم‌های تکاوری پلیس در جوار منطقه عمومی مرز سراوان با عوامل گروهک تروریستی ضدانقلاب درگیر و در این عملیات عامل انتحاری گروهک تروریستی به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در صحنه این عملیات، مقادیر قابل توجهی سلاح سبک و نیمه سنگین، چند عدد تله انفجاری و جلیقه انتحاری و مقادیر قابل توجهی مهمات نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه خوشبختانه هیچ‌گونه آسیبی به نیروهای خودی در این عملیات نرسیده است، عنوان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور با گروه‌های تروریستی که بخواهند امنیت و آرامش جامعه را به خطر بیندازند به شدت و قاطعیت برخورد، و اجازه هیچ‌گونه جولانی را به آنان نخواهد داد.