۰ نفر

۸مصدوم در تصادف زنجیره‌ای ۱۱کامیون و سواری +عکس

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱:۲۹
کد خبر: 271345
۸مصدوم در تصادف زنجیره‌ای ۱۱کامیون و سواری +عکس

تصادف کامیون کمپرسی حامل خاک با چندین دستگاه خودرو که برای امدادرسانی به سه سرنشین خودروی سواری واژگون شده، در کنار جاده خاوران متوقف شده بودند، موجب مصدومیت 5 نفر دیگر از سرنشینان این وسائط نقلیه شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، هنگامی که حادثه ی واژگونی برای یکدستگاه خودروی سواری به وقوع پیوست رانندگان عبوری برای کمک به آن توقف کردند غافل از اینکه عدم رعایت موارد ایمنی، حادثه ی دیگری را در حال رقم زدن بود.

با تماس های شاهدین ماجرا به آتش نشانی تهران و اعلام حادثه رانندگی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 12 نیمه شب گذشته آتش نشانان ایستگاههای 121، 78 به همراه گروه امداد و نجات 15 این سازمان را به محل حادثه در جاده خاوران، روبروی شهرک خاورشهر رهسپارکرد.

اسماعیل چکنه فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل حادثه درمورد جزئیات این تصادف گفت: بنا به اظهار شاهدان، در آغاز این اتفاق یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 به دلیل نامعلومی با سه سرنشین از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با جدول خیابان، واژگون شد.

وی ادامه داد: رانندگان تعدادی خودرو عبوری با دیدن این صحنه، خودروهای خود را در کنار جاده متوقف کرده و برای بیرون آوردن سرنشینان مصدوم خودرو 206 مشغول کمک شدند که دراین هنگام ناگهان دو دستگاه کامیون کمپرسی حامل بار خاک از راه رسیدند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: این دوکامیون به علت سرعت زیاد و عدم توانایی رانندگان آنها در کنترل این کامیون ها ابتدا با یکدیگرتصادف کردند و سپس با 8 دستگاه خودرو شامل 7 خودرو سواری و یک وانت بار که برای امدادرسانی در کنار جاده متوقف بودند، یکی پس از دیگری برخورد کردند.

اسماعیل چکنه درادامه اظهار داشت: به دنبال این حادثه یکی از کامیون ها در صحنه ی تصادف واژگون شد که حاصل این حادثه رانندگی، تصادف 11 دستگاه انواع خودرو بود که دراین میان دو دستگاه واژگون و مجموعا هشت نفر از سرنشینان این خودرو ها مجروح شدند.

وی تصریح کرد: همه مجروحان این حادثه رانندگی شامل سه نفر از سرنشینان خودرو پژو 206 نتیجه تصادف اول و همچنین 5 نفر دیگر از سرنشینان سایر خودروهای تصادفی حاصل تصادف دوم با کمک مردم و نیروهای آتش نشانی از محل حادثه خارج و تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل شدند.

این فرمانده آتش نشانی خاطر نشان کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله ضمن ایمن کردن محل و چیدن علائم ترافیکی در جاده برای جلوگیری از تصادفات احتمالی بعدی، برق تمامی خودروهای تصادفی را قطع و نیز از نشت بنزین این خودروها جلوگیری کردند.

به گزارش پایگاه خبری 125،  چکنه در ادامه گفت: آتش نشانان پس از امدادرسانی به مجروحان، با حاضر شدن عوامل راهور و انتظامی منطقه درصحنه تصادف، همه خودروهای تصادفی را به حاشیه جاده جابجا و مسیر تردد خودروهای عبوری را باز کردند.

وی با اعلام این که به رغم شدت تصادف خودروها، خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت، تاکید کرد: پلیس راهور به منظور تعیین علت وقوع این حادثه رانندگی در صحنه تصادف حاضر شد و به بررسی آن پرداخت.

05

06

07

08

09