۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹
کد خبر 263691

خودروی پژو ۲۰۶ در پارکینگ منفی دو بلوک ۱۱ طبقه، دارای ۲۶۴ واحد دچار آتش‌سوزی شد و دود حاصل از آتش‌سوزی تمام بلوک را فراگرفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از آتش نشانی، منوچهر رهی؛ افسر آماده منطقه یک عملیات درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 در پارکینگ منفی دو بلوک 11 طبقه، دارای 264 واحد دچار آتش‌سوزی شد و دود حاصل از آتش‌سوزی تمام بلوک را فراگرفت.

وی افزود: به گفته مالک، موتور خودروی سواری در جلوی بلوک دچار آتش‌سوزی شده که برای خاموش کردن آن، وی خودرو را به درون پارکینگ هدایت کرده تا بتواند با آب موجود در آنجا، شعله‌های آتش را خاموش کند اما با مشاهده ناتوانی در مهار آتش از آتش‌نشانان درخواست کمک کرده بود.

افسر آماده منطقه یک عملیات با اعلام اینکه برای هیچ یک از ساکنان بلوک مسکونی اتفاقی رخ نداد، تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از قطع برق و گاز، ایمن‌سازیهای لازم را انجام دادند و با کشیدن لوله‌های آبدهی به پارکینگ منفی دو، موفق شدند، آتش را قبل از سرایت به خودروهای مجاور خاموش کنند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از اطمینان از رفع خطر آتش‌سوزی و تخلیه دود، با ارائه تذکرات ایمنی به مالک خودرو و ساکنان ساختمان به مأموریت خود پایان دادند.