۰ نفر

قتل شوهر با ۱۹ ضربه کلنگ نافرجام ماند

۲۰ فروردین ۱۳۹۷، ۲۰:۱۰
کد خبر: 263033
قتل شوهر با ۱۹ ضربه کلنگ نافرجام ماند

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: یک زن با هدف قتل، 19 ضربه به وسیله کلنگ به همسرش وارد کرد اما مرد جوان از این نقشه جان سالم به در برد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا زارعی روز یکشنبه یادآوری کرد: در اجرای دستور بازپرس دادسرای عمومی همدان مبنی بر یک فقره پرونده پیرامون ضرب و جرح عمدی به قصد قتل مرد 35 ساله و متواری شدن ضارب، رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. 
وی اضافه کرد: کارگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی به منظور تکمیل تحقیقات در بیمارستانی که مرد مصدوم بستری شده بود حضور یافتند. 
وی ادامه داد: طبق مشاهدات عینی پلیس، مرد 35 ساله که به علت ضربات متعدد جسم سخت از ناحیه سر و صورت دچار جراحت شدید شده بود به خاطر پائین بودن سطح هوشیاری قادر به پاسخگویی به پلیس نبود. 
رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: با توجه به ادعای خانواده، جسد نیمه جان این مرد ابتدا توسط همسرش در منزل مسکونی روئیت شده است. 
سرهنگ زارعی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در محل حادثه حضور یافته و پس از بررسی صحنه، آثاری از درگیری، به هم ریختگی و سرقت مشاهده نمی کنند. 
وی بیان کرد: مرد مصدوم نیز پس از به هوش آمدن درباره علت و نحوه درگیری و چگونگی بروز جراحت اظهار بی اطلاعی می کند. 
به گفته سرهنگ زراعی ،تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می دهد که سازگاری بین این زوج وجود نداشته و آنها پیوسته با یکدیگر تنش داشتند. 
رئیس پلیس آگاهی همدان اضافه کرد: با توجه به مستندات موجود و تحقیقات فنی صورت گرفته مشخص می شود، ضرب و جرح توسط زن جوان انجام شده است. 
سرهنگ زارعی افزود: زن جوان به علت سوء ظن، بدرفتاری و بداخلاقی شوهر، نقشه قتل وی هنگام خواب را طراحی می کند که این اقدام وی نافرجام می ماند. 
وی اظهار کرد: پرونده این قتل نافرجام برای تعیین تکلیف تحویل دادسرا شد و متهمه با قرار وثیقه روانه زندان شده است. 
 دهه نخست فروردین ماه امسال نیز نزاع دسته جمعی 2 طایفه در روستای 'هلور' از توابع شهرستان اسدآباد منجر به مرگ مرد 45 ساله شد که سه تن از مسببان اصلی این درگیری بازداشت شدند.