۰ نفر

باشو غریبه کوچک نمرده است

۱۴ فروردین ۱۳۹۷، ۱۷:۰۰
کد خبر: 261537
باشو غریبه کوچک نمرده است

مرد جوانی که در حادثه آتش سوزی قهوه خانه محله کیان بود، بازیگر نقش باشو نیست.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، همزمان با اعلام اسامی کشته های حادثه آتش سوزی قهوه خانه اهواز و مرگ 11 مرد جوان، نامی در میان کشته ها وجود داشت که هم اسم بازیگر نقش باشو در فیلم "باشو غریبه کوچک" بود. عدنان عفراوی نامی بود که باعث شد تا بسیاری تصور کنند که فرد کشته شده همان "باشو" است. 

پیگیری های خبرنگار میزان حاکی از آن است که این موضوع تنها تشابه اسمی بوده و فرد فوت شده چندین سال از باشو کوچکتر هم است. 

در زیر تصویر مرحوم عدنان عفراوی را مشاهده می کنید.

باشو

 

سرهنگ  محمد صفری اظهار داشت: پس از وقوع حریق عمدی در قهوه خانه نوراس اهواز و مرگ 11 نفر و مجروح شدن تعدادی از شهروندان، تحقیقات در رابطه با این جنایت آغاز شد. ابتدا کاراگاهان پلیس متوجه شدند حریق عمدی بوده و فردی با ریختن بنزین در ساعت 1 بامداد محل را به آتش کشیده است. 

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس اگاهی 4 ساعت پس از جنایت، پسر 17 ساله ای به نام "م.م" را به عنوان مظنون اصلی جنایت دستگیر کردند. 

به گفته رئیس پلیس شهر اهواز،متهم دستگیر شده سرانجام به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و در بازجویی ها مدعی شد قهوه خانه متعلق به شوهرخاله اش است و به دلیل اختلافات خانوادگی، قصد انتقام از متهم را داشته است. 

صفری تاکید کرد: صحنه جنایت از سوی متهم بازسازی شد.