۰ نفر

زلزله ۵ریشتری گناوه را لرزاند

۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۴۲
کد خبر: 259491
زلزله ۵ریشتری گناوه را لرزاند

زمین‌لرزه‌ای به قدرت 5 ریشتر شهر بندرریگ از توابع شهرستان گناوه را لرزاند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، زمین‌لرزه‌ای به قدرت 5 ریشتر بامداد امروز شهر بندرریگ از توابع شهرستان گناوه استان بوشهر را لرزاند.

این زمین‌لرزه ساعت 8 بامداد امروز در یازده‌کیلومتری عمق زمین در عرض جغرافیایی 29.712 و طول جغرافیایی 50.787 اتفاق افتاده است.

10:08/زلزله‌های صورت‌گرفته خسارتی در بر نداشت

قاسم قائدی، مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر بیان کرد: به دلیل زمین‌لرزه‌های 24 ساعت گذشته در استان، تیم‌های امداد و نجات و ارزیابان دستگاه‌های اجرایی در کنار مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند، بر اساس ارزیابی‌های اولیه انجام شده توسط دهیاران، بخشداران و فرمانداران شهرستان‌های گناوه و دشتستان، زمین‌لرزه‌های ممتد امروز استان بوشهر هیچ خسارت مالی و جانی در بر نداشته است.

9:11/ وقوع 11 زمین‌لرزه در استان بوشهر

11 زمین‌لرزه‌‌ای که از 11 و 58 دقیقه شب گذشته تا ساعت 08 و 47 دقیقه گناوه و دشتستان را لرزانده، سبب وحشت مردم این شهرستان‌ها شده است.

8:55/ گزارشی از میزان خسارات مالی و جانی دریافت نکرده‌ایم

سید علی پاک‌نژاد، فرماندار گناوه اظهار کرد: تمامی تیم‌های امداد و نجات در سطح شهرستان گناوه و شهرستان‌های مجاور در حالت آماده‌باش کامل هستند و تیم‌های ارزیاب نیز به مناطق روستایی و شهری شهرستان گناوه جهت براورد خسارات اولیه اعزام شده‌اند، تا این ساعت گزارشی از میزان خسارات مالی و جانی دریافت نکرده‌ایم.

8.41/ آماده‌باش تیم‌های عملیاتی

حسین درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر  اظهار کرد: در پی وقوع پی در پی زلزله در شمال غرب استان بوشهر، کلیه تیم‌های عملیاتی چهار شهرستان دیلم، گناوه، دشتستان و بوشهر به حالت آماده‌باش در آمده‌اند، هنوز در خصوص خسارات احتمالی، گزارشی دریافت نکرده‌ایم.