۰ نفر

آتش گرفتن پراید پس از واژگونی +عکس

۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۲۰:۴۷
کد خبر: 256320
آتش گرفتن پراید پس از واژگونی +عکس

خودروی پراید حین حرکت در جاده خاوران به علت نامشخصی واژگونی شد و از قسمت موتور آتش گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، ساعت 4:50 بامداد امروز واژگونی خودروی سواری در مسیر مسیر غرب به شرق جاده خاوران، دوربرگردان قیامدشت به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه 66 به همراه گروه امداد و نجات 15 را به محل حادثه اعزام کرد.

مجید گل و بلبل؛ فرمانده نیروهای اعزام شده به محل حادثه، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید حین حرکت در مسیر به علت نامشخصی واژگونی شده و از قسمت موتور آتش گرفته بود.

وی افزود: خوشبختانه راننده خودروی سواری پیش از رسیدن آتش‌نشانان و با کمک رانندگان خودروهای عبوری، بدون آسیب‌دیدگی از اتاقک این وسیله نقلیه خارج شده بود.

این فرمانده آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی بی‌درنگ پس از قرار دادن علائم هشداردهنده در اطراف محل حادثه، با استفاده از تجهیزات خاموش‌کننده مشغول مهار شعله‌های سرکش آتش شدند و آتش را پیش از سرایت به قسمتهای دیگر خودروی سواری مهار و کاملاً خاموش کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از قطع جریان برق و رفع نشتی بنزین خودروی سواری، این وسیله نقلیه را به حالت اولیه بازگرداندند و آثار به جای مانده از حادثه را از سطح جاده پاک‌سازی کردند.

واژگونی خودرو

واژگونی خودرو

واژگونی خودرو

واژگونی خودرو