۰ نفر

مرگ سارق پراید در قم در پی سانحه رانندگی

۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۵:۵۸
کد خبر: 254308
مرگ سارق پراید در قم در پی سانحه رانندگی

رئیس پلیس آگاهی استان از مرگ یک سارق پراید و جراحت 2 همدستش با خودرو مسروقه در سانحه رانندگی خبر داد و گفت: مجروحان با توجه به جراحت سطحی، صحنه تصادف را ترک کرده بودند اما با هوشیاری پلیس دستگیر و در تحقیقات به 6 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ احمد کرمی اظهارداشت: در پی وقوع تصادف پراید و خاور و اعلام موضوع به کلانتری 14 ولیعصر قم، بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام و مشخص شد راننده پراید بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا ، رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: در بررسی کارشناسان پلیس راهور مشخص شد، خودرو پراید به دلیل عدم مهارت در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده با خودرو خاور برخورد کرده که در ادامه با استعلام پلاک پراید مسروقه بودن آن محرز شد.

وی گفت: شاهدان عینی این حادثه، به جراحت سطحی و ترک فوری محل از سوی 2 تن از سرنشینان خودرو مذکور اشاره که بلافاصله هر 2 نفر شناسایی، دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس آگاهی استان شدند.

سرهنگ کرمی افزود: سرانجام متهمان با توجه به شواهد موجود به 5 فقره سرقت خودرو پراید و یک فقره سرقت پژو 405 اعتراف کردند که نهایتاً به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.