۰ نفر

مرگ مشکوک مرد صاحبخانه در نزاع با نوه مستاجر

۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۸:۳۱
کد خبر: 251931
مرگ مشکوک مرد صاحبخانه در نزاع با نوه مستاجر

نوه ۲۲ساله مستاجر، صاحب خانه را در مغازه اش واقع در شهرک ولیعصر به قتل رساند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، ظهر امروز ماموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر در تماس شهروندان در جریان مرگ مشکوک یک پیرمرد ۶۵ ساله در مغازه اش قرار گرفتند.

بلافاصله ماموران در محل حادثه حاضر و با جسد صاحب مغازه در گوشه‌ای از مغازه روبرو شدند. با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل، تحقیقات از سوی ماموران کلانتری آغاز شد.

یکی از کسبه در مورد حادثه به ماموران گفت: دقایقی قبل پسر جوانی که نوه مستاجر صاحب مغازه است به اینجا آمده و با پیرمرد مشغول جر و بحث شد. هنوز دقایقی از جر و بحث آن‌ها نگذشته بود که صاحب مغازه نقش زمین شد و پسر همسایه با خودرو پرایدش متواری شد.

در ادامه ماموران به خانه مادر بزرگ پسر جوان رفته و موفق شدند پراید متهم را شناسایی کنند. در حالیکه ماموران قصد انتقال خودرو پراید را داشتند، پسر ۲۲ ساله در محل حاضر و از سوی ماموران بازداشت شد.

با انتقال متهم به کلانتری پسر جوان در بازجویی‌های اولیه گفت: صاحبخانه مادربزرگم هر روز خودرواش را به خانه او آورده و در حیاط پارک می‌کرد. من هر روز به مادر بزرگم سر می‌زنم و مجبور بودم پرایدم را در خیابان پارک کنم. صبح امروز بار دیگر پیرمرد صاحبخانه خودرواش را در حیاط خانه مادربزرگم پارک کرد. وقتی با این صحنه مواجه شدم عصبانی شده و به در مغازه اش رفتم. حین جر و بحث او روی زمین افتاد و من از ترس فرار کردم.

سرهنگ علی شریفی رئیس کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر با اعلام این خبر گفت: با دستور بازپرس ویژه قتل متهم به اداره آگاهی منتقل شد و تیمی ویژه از کارآگاهان تحقیقاتشان را در مورد علت مرگ مرد صاحبخانه آغاز کردند.