۰ نفر

متهم آدم ربا را شناسایی کنید +عکس

۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۴۶
کد خبر: 250606
متهم آدم ربا را شناسایی کنید +عکس

پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصویر گروگانگیر پسر 10 ساله کرجی ، از شهروندان خواست چنانچه با این فرد برخورد کرده و یا از مخفیگاه وی اطلاعی دارند موضوع را به پلیس اطلاع دهند .

به گزارش  اقتصاد آنلاین ،طبق گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ «جواد صفایی» رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت : در پی مراجعه والدین یک پسر بچه 10 ساله به پلیس آگاهی و اعلام مفقودیت فرزندشان پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

24

وی گفت : طبق اظهارات والدین کودک ، فرزند آن ها حین بازگشت از مدرسه بنا به شواهد عینی در حال دیدن کارگرانی بوده که در حال حفر چاه در یک ساختمان نیمه کاره بودند اما بعد از آن به منزل مراجعه نکرده و اکنون خبری از وی ندارند.

این مقام انتظامی گفت : ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و در بررسی از محل مورد نظر به چند کارگر ساختمانی که مشغول به کار بودند مشکوک شدند.

وی گفت : کارگران در پاسخ به سوالات ماموران از وجود پسر بچه اظهار بی اطلاعی کردند اما ماموران در بازرسی از ساختمان کودک را در حالی که دهان و دست و پایش بسته و در داخل یک انباری زندانی شده بود مشاهده کردند.

سرهنگ صفایی گفت : پس از آزادی کودک 10 ساله از سوی ماموران، در بازجویی از کارگران ساختمانی مشخص شد که احتمالا آدم ربایی از سوی یکی از کارگران که از زمان ربودن کودک ، متواری شده و از وی اطلاعی ندارند رخ داده است.

این مقام انتظامی افزود : طبق اظهارات کودک رها شده مشخص شد که جوانی 20 ساله که از کارگران ساختمانی است وی را در زمان بازگشت از مدرسه و هنگامی که در حال تماشای حفاری چاه از سوی کارگران بوده به بهانه دیدن چاه به داخل ساختمان کشانده و او را زندانی کرده و سپس متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان گفت : بازپرس ناحیه 3 کرج ، دستور چاپ عکس بدون پوشش متهم را در رسانه های جمعی صادر کرده است ، بنابراین از شهروندانی که با این فرد برخورد کرده و یا در صورت شناسایی با شماره تلفن های21872890 و 110 تماس گرفته و به ماموران اطلاع دهند.