۰ نفر

پکیج خراب پسر ۹ ساله را به کام مرگ برد

۱۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱:۱۶
کد خبر: 248598
 پکیج خراب پسر ۹ ساله را به کام مرگ برد

پکیج خراب منجر به انتشار گاز مونوکسید کربن و مرگ پسر ۹ ساله شد.

پسر 9 ساله‌ای به نام پیمان در یک منزل مسکونی در محدوده نارمک به کام مرگ فرورفته و پدر این پسر مدعی بود که پسرش بر اثر گازگرفتگی جان باخته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، بنابر اظهارات مأموران، روی گردن این پسربچه آثار کبودی وجود داشت که با دستور بازپرس امور جنایی تهران جسد پیمان برای بررسی علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات درباره این حادثه آغاز شد همچنین بازپرس دستور داد تا پدر این پسر بازداشت شود.

همزمان با شروع تحقیقات، مادر پیمان در اظهاراتش به مأموران گفت: من و پدر پیمان مدتی قبل از هم جدا شدیم و پیمان مدتی پیش من و مدتی نزد پدرش بود، شامگاه جمعه پدر پیمان به خانه من آمد تا پیمان را نزد خودش ببرد اما پیمان دوست نداشت نزد پدرش باشد و می‌گفت پدرش او را می‌زند و من از پدر پیمان در مرگ پسرم شکایت دارم.

پدر پیمان که پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده بود، در اظهاراتش به بازپرس گفت: پیمان را بسیار دوست داشتم، او شب گذشته به حمام رفت و زمانیکه بیرون آمد گفت حالش خوب نیست و خوابید که من دو ساعت بعد به او سر زدم و دیدم بدن پسر سرد است و تکان نمی‌خورد، پکیج خانه خراب بود و تعمیرکار آن را درست تعمیر نکرد و پسرم دچار گازگرفتگی شد البته خودم نیز دچار گازگرفتگی شدم اما حالم وخیم نشد.

در ادامه تحقیقات کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند که علت مرگ پیمان گازگرفتگی بوده و به همین دلیل سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران پدر پیمان را آزاد کرد.