۰ نفر

آتش‌سوزی در کارخانه چاپ سلفون در تبریز

۳ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۳۴
کد خبر: 239818
آتش‌سوزی در کارخانه چاپ سلفون در تبریز

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: آتش‌سوزی در کارخانه چاپ سلفون در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی پس از پنج ساعت تلاش آتش‌نشانان اطفاء شد.

آتش پاد «داوود طالب‌نژاد» ، با اشاره به جزئیات این حادثه اظهار کرد:  بعد از ظهر روز گذشته، کارخانه چاپ سلفون واقع در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی دچار حریق شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: علی‌رغم این‌که محل حریق خارج از محدوده استحفاظی تبریز بوده، بیش از  ۱۰۰ آتش‌نشان زبده به همراه تجهیزات و خودروهای اطفا و نردبان‌های ویژه برای اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: آتش‌سوزی از یکی از کارخانه‌های چاپ سلفون آغاز شده و به مرور زمان گسترش یافته است، بنابراین آتش‌نشانانان عملیات را از ظهر آغاز کرده بودند و حوالی ساعت هفت عصر موفق به اطفای حریق شدند.

وی یادآور شد: آتش‌نشانان محل حریق را لکه‌گیری و ایمن‌سازی کردند.

هم‌چنین در ادامه رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی با اشاره به مصدوم شدن هشت نفر در این حادثه گفت: به‌دنبال این حادثه، هشت نفر مصدوم شدند که چهار نفر از مصدومان آتش‌نشان و چهار نفر کارکنان این کارخانه هستند.

«فرزاد رحمانی» افزود: دو نفر از مصدومان این حادثه توسط اورژانس ۱۱۵ استان به بیمارستان منتقل شدند.