۰ نفر

وقوع ۶۰ پس‌لرزه در منطقه زلزله‌زده کرمان

۱۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۹:۴۱
کد خبر: 235000
وقوع ۶۰ پس‌لرزه در منطقه زلزله‌زده کرمان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از وقوع 60 پس‌لرزه در منطقه زلزله‌زده خبر داد و در ادامه توصیه کرد: مردم مناطق زلزله‌زده امشب را در فضای باز یا مکان‌های ایمن به سر ببرند.

«محمدرضا پورابراهیمی» اظهار کرد: به مردم مناطق زلزله خصوصاً مردم منطقه کوهساران راور توصیه می‌کنیم، امشب را در فضای باز یا حتی‌المقدور در مکان‌های ایمن اقامت کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با اشاره به ادامه پس‌لرزه‌های زلزله صبح امروز گفت: متأسفانه تا غروب امروز بیش از 60 پس‌لرزه داشتیم، از این‌رو به مردم توصیه می‌کنیم که در فضاهای باز اقامت کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که هم‌اکنون اردوگاهی توسط هلال‌احمر ایجاد شده است، افزود: مردم این مناطق می‌توانند امشب را در اردوگاه‌های جمعیت هلال‌احمر منطقه گورک اقامت کنند.

وی از غیر ایمن بودن 50 درصد واحدهای مسکونی مناطق بخش کوهساران خبر داد و گفت: پس از زلزله سال 83 نیمی از این خانه‌ها بازسازی شده و نیمی دیگر هنوز نا ایمن هستند.

پورابراهیمی خطاب به مردم مناطق زلزله‌زده گفت: مراقب آمد و رفت و حضور افراد غیر بومی باشند، چون ممکن است این افراد به بهانه دریافت کمک‌ و لوازم گرمایشی در این مناطق حضور پیدا کنند.

وی با بیان این‌که نیروی انتظامی و سپاه مسئولیت برقراری امنیت مناطق زلزله‌زده را برعهده دارند، تصریح کرد: از مردم درخواست می‌شود با مشاهده این افراد غیر بومی مراتب را به نیروهای نظامی و انتظامی اطلاع دهند.