۰ نفر

اجرای شبانه حکم قلع‌ و‌ قمع در آمل یک کشته برجای گذاشت

۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۱۹
کد خبر: 232177
اجرای شبانه حکم قلع‌ و‌ قمع در آمل یک کشته برجای گذاشت

اجرای شبانه حکم قلع و قمع یک باب مغازه در حریم جاده هراز منجر به مرگ صاحب مغازه شد.

این حکم پنجشنبه شب به اجرا گذاشته شد و طی آن صاحب مغازه با پرت شدن از کابین لودری که در حال تخریب مغازه ش بود ، جان باخت .

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، بخشدار امامزاده عبدالله آمل روز جمعه با تائید وقوع این حادثه ،گفت که اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آمل به همراه دیگر اعضای فعال در ستاد قلع و قمع و برخورد با عوامل مزاحم و آلاینده و تجاوز به حریم قانونی جاده ها ، حکم تخریب این مغازه را شب هنگام به اجرا گذاشتند.

یحیی عسگری پور افزود : عوامل اجرائی ستاد قلع و قمع ساعت حدود 19 پنجشنبه شب برای اجرای حکم در باره مغازه ای که سایه بان آن به اعتقاد اداره راهداری به حریم 38 متری جاده هراز تجاوز کرده بود ، اقدام کردند.

بخشدار امامزاده عبدالله با سئوال برانگیز توصیف کردن اجرای شبانه حکم قلع و قمع ، گفت : حادثه پس از آن رخ داد که راننده لودر در حال خراب کردن مغازه بود که صاحب مغازه داخل کابین لودر شد تا از این کار جلوگیری کند .

وی افزود : راننده در مقابل اقدام صاحب مغازه ، شروع به بازی کردن با فرمان و به چپ و راست گرداندن آن کرد که در نتیجه تکانش لودر صاحب مغازه از داخل کابین به بیرون پرتاب و کشته شد.

بخشدار امامزاده عبدالله محل وقوع این حادثه را ورودی جاده " مرزانکلا " در حدود کیلومتر 5 جاده هراز اعلام کرد و گفت که صاحب 41 ساله مغازه پس از پرت شدن از داخل کابین لودر ، زیر چرخ های آن قرار گرفت و در دم جان باخت .

وی افزود : البته بلافاصله بخشدار امام زاده عبدالله و مسئولان انتظامی در صحنه حادثه حاضر شدند و پرونده ای هم تشکیل و تحویل مقام های قضایی شد.