۰ نفر

کامیون پراید و پژو را مچاله کرد +تصاویر

۳ مهر ۱۳۹۶، ۲:۱۵
کد خبر: 221246
کامیون پراید و پژو را مچاله کرد +تصاویر

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری «نسیم شهر» از وقوع تصادف زنجیره‌ای در این شهر و خسارت شدید ۲ خودرو سواری خبر داد.

صمد کریمی درباره جزییات این حادثه تصادف گفت: ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه بعد از ظهر یک شنبه تصادف ۳ دستگاه خودرو در محدوده ورودی «پایانه» نسیم شهر، به نیروهای آتش نشانی این شهر اطلاع داده شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، وی افزود: زمان حضور آتش نشان‌ها در محل، ترافیک سنگینی در محدوده ایجاد شده بود و آتش نشان‌ها به سختی خود را به محل حادثه رساندند.

13

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری «نسیم شهر» با اشاره به تصادف شدید چند خودرو اظهارکرد: یک پراید، یک دستگاه کامیون و یک خودرو پژو پارس در این حادثه به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند.

کریمی از مصدومیت بسیار شدید یک تن در این حادثه خبرداد و گفت: این مصدوم با تلاش آتش نشانان، رها سازی شده و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

14

وی ادامه داد: این حادثه به شدت به خودرو پراید آسیب زد.

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری «نسیم شهر» با اشاره به اتمام عملیات آتش نشان‌ها در این حادثه اذعان کرد: آتش نشان‌ها پس از انتقال خودروها به حاشیه جاده و ایمن سازی محیط، محل را تحویل عوامل انتظامی دادند.

15