۰ نفر

۲۱کشته و مصدوم درتصادف اتوبوس و کامیون درگناباد

۱۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۲۴
کد خبر: 217352
۲۱کشته و مصدوم درتصادف اتوبوس و کامیون درگناباد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گناباد از کشته و مصدوم شدن 21 مصدوم حادثه تصادف اتوبوس و کامیون به بیمارستان علامه بهلول گنابادی خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، جواد باذلی درباره این حادثه گفت: ساعت ۰۲:۲۱ بامداد امروز پنج شنبه ۱۶ شهریورماه ۱۳۹۶ بدنبال تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ گناباد مبنی بر برخورد یکدستگاه اتوبوس و کامیون در کیلومتر ۱۵ محور گناباد - تربت حیدریه سریعا ۵ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: اولین آمبولانس از پایگاه اورژانس عمرانی در کمتر از ۵ دقیقه در صحنه حادثه حاضرشد و هنگام رسیدن کارشناسان فوریت های پزشکی سریعا مصدومین که اغلب مسافران اتوبوس بودند مورد معاینه قرار گرفتند و بعد از انجام اقدامات اولیه تحت مراقبت کامل به بیمارستان علامه بهلول گنابادی منتقل شدند.

باذلی تصریح کرد: به محض اطلاع از تعداد مصدومان حادثه هماهنگی های لازم توسط مرکز پیام اورژانس۱۱۵ گناباد با بیمارستان علامه بهلول گنابادی انجام شد .

وی همچنین گفت: متاسفانه نوجوان ۱۷ ساله که طبق گفته همراهان، شاگرد اتوبوس بود بعلت آسیب شدید اندام قبل از رسیدن آمبولانس فوت کرد و 20 مصدوم این حادثه نیز به بیمارستان علامه بهلول گنابادی منتقل شدند.

رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ گناباد خاطرنشان کرد: این اتوبوس از مشهد به طرف بیرجند در حال حرکت بوده است که به علت برخورد با کامیون دچار این حادثه شد.