۰ نفر

آتش سوزی در پاساژ پروانه +تکمیلی

۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۲
کد خبر: 214586
آتش سوزی در پاساژ پروانه +تکمیلی

دقایقی قبل آتش سوزی در پاساژ پروانه اتفاق افتاد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، آتش سوزی در پاساژ پروانه اتفاق افتاد که در اثر آن نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

 سخنگوی سازمان آتش نشانی هرگونه آتش سوزی در پاساژ پروانه را رد و تاکید کرد که این سانحه تنها در حد دودزدگی است.

اسماعیل فراهانی معاون عملیات اورژانس تهران اسماعیل فراهانی گفت: در پی آتش سوزی در محدوده خیابان ابوریحان تهران، نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از اعلام حادثه به اورژانس تهران، ۳ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به منظور امدادرسانی در محل حادثه اعزام شدند.

معاون عملیات اورژانس تهران با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهارکرد: محل حادثه، پاساژ پروانه، بین خیابان ابوریحان و دانشگاه است.

فراهانی در خصوص زمان وقوع حادثه خاطرنشان کرد: ساعت ۱۰ و ۲۴ دقیقه، حادثه به اورژانس تهران اطلاع داده شد و حریق نیز دقایقی قبل از این ساعت رخ داده است.

در همین زمینه جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره علت آتش سوزی در پاساژ پروانه اظهار داشت: کنترل برق در طبقه منهای یک پاساژ پروانه، دچار کندسوزی شده است، یعنی شعله ای نداشته و فقط مقداری دود از کنتور بلند می شود که ممکن است به دلیل استفاده بیش از توان آن، این اتفاق رخ داده باشد.

به گفته ملکی، تا این لحظه مصدومی در پی این حادثه نداشته ایم اما کار ادامه دارد، عملیات تنها در حد جستجو است، آتشی وجود ندارد و بیشتر در حد دود زدگی است.