۰ نفر

سقوط و حبس کودک یک ساله در درز انقطاع ساختمان +تصاویر

۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۲۳:۵۸
کد خبر: 205474
سقوط و حبس کودک یک ساله در درز انقطاع ساختمان +تصاویر

کودک یک ساله از پشت‌بام ساختمان پنج طبقه به علت فروریختن قسمتی از پوشاننده سیمانی درز انقطاع ساختمان به پایین سقوط کرد و بیهوش بین درز انقطاع ساختمان مجاور محبوس شد.

ساعت 11:39 روز گذشته سقوط یک کودک خردسال از پشت‌بام و گیر کردن وی در درز انقطاع ساختمان،به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه سه و گروه امداد و نجات شماره 9 به محل حادثه در خیابان 17 شهریور، خیابان فیاض‌بخش اعزام شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، محمد اسماعیلی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی به محل حادثه درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که کودک یک ساله از پشت‌بام ساختمان پنج طبقه به علت فروریختن قسمتی از پوشاننده سیمانی درز انقطاع ساختمان به پایین سقوط کرده و با وضعیت بسیار ناگواری بیهوش بین درز انقطاع ساختمان مجاور محبوس شده و هیچگونه دسترسی به این کودک نبود.

وی افزود: آتش‌نشانان ضمن درخواست حضور عوامل اورژانس، به سرعت با توجه به وضعیت بد مصدوم عملیات نجات را آغاز کردند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان با توجه به بررسی کامل شرایط محیط و عدم دسترسی به کودک از بالای پشت‌بام، در عملیاتی حساس و نفسگیر اقدام به حفر قسمتی از دیواره طبقه همکف مدرسه مجاور در نزدیکی کودک نیمه‌جان کرده و به وی رسیدند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ پس از ثابت سازی اصولی، کودک مصدوم برای انتقال به مرکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس شد.

سقوط کـودک

سقوط کـودک

سقوط کـودک

سقوط کـودک

سقوط کـودک