۰ نفر

نجات مادر باردار از منطقه درگیری با تروریست‌ها

۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۴۹
کد خبر: 200548
نجات مادر باردار از منطقه درگیری با تروریست‌ها

مدیر مرکزفوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: مادر باردا پرخطری که در منطقه درگیری با تروریستها در محدوده شهرستانهای نیکشهر و قصرقند گرفتار شده بود با تلاش بهورز روستای کهن و اورژانس 115 بخش تلنگ نجات یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمود رضا ناصح گفت: بر اساس اعلام بهورز روستای کهن در ساعت 19:05 عصر امروز مبنی بر اینکه مادر باردار پرخطر نیاز به کمک دارد، به مرکز پیام اورژانس نیکشهر پس از هماهنگی بین بخشی مادر باردار در ساعت 19:55 تحویل اورژانس شد.

وی افزود: این بیمار به همراه مامای تسهیلات زایمانی اکنون در حال انتقال به بیمارستان چابهار است.

مدیر مرکز فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: 6 دستگاه آمبولانس از حوزه دانشکده علوم پزشکی به منطقه درگیری اعزام شدند.

همچنین در همان زمان نیروهای قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در ادامه تعقیب و ردگیری تروریستها از بعد از ظهر امروز با باقی مانده تیم تروریستی گروهک انصارالفرقان در حوالی قصرقند درگیر شده و تمامی آنان را به هلاکت رساندند.

گفته می شود؛ پنج تروریست متواری شده از درگیری روز پنجشنبه نیروهای قرارگاه قدس در ارتفاعات قصرقند، در درگیری بعد از ظهر امروز در همان حوالی به هلاکت رسیدند.