۰ نفر

بازداشت ۷ نفر از عوامل مشکوک به گروهک داعش در لارستان

۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۴۴
کد خبر: 198526
بازداشت ۷ نفر از عوامل مشکوک به گروهک داعش در لارستان

رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری ۷ نفر از عوامل مشکوک به داعش در شهرستان لارستان خبر داد.

علی القاصی‌مهر اظهار داشت: با توجه به اشراف امنیتی موجود در استان فارس تعداد 7 نفر از کسانی که مشکوک به ارتباط با گروه داعش بودند در شهرستان لارستان دستگیر شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبر آنلاین؛ وی گفت: اقلام مختلف ممنوعه از این افراد کشف شده است. تحقیق و بررسی از این افراد ادامه دارد اما وابسته بودن این افراد به گروهک تروریستی داعش تا این لحظه مشخص نیست.

القاصی‌مهر افزود: تمامی اخبار در این راستا باید با تائید مقام قضایی باشد و هیچ سازمانی حق اطلاع‌رسانی در این راستا را ندارد.

وی با اشاره به پرونده عوامل دستگیر شده داعش در ایام تاسوعا و عاشورای سال گذشته گفت: دادگاه این افراد در تاریخ 17 خرداد برگزار شده اما به دلیل نیازمند بود به تحقیقات، زمان دیگری برای بررسی تعیین شده اما حکم این افراد نیز تا پایان خرداد ماه صادر می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان فارس درباره تخلفات انتخاباتی این استان نیز گفت: با اینکه صحت انتخابات اعلام شده اما پرونده تخلفات خارج از نوبت توسط دستگاه قضایی در حال پیگیری است.

وی افزود: در این راستا 289 نفر متهم هستند که برای 8 پرونده قرار منع تعقیب صادر شده و 10 پرونده جزای نقدی و یک پرونده 6 ماه حبس تعزیری و یک مورد برائت شده است.

رئیس کل دادگستری فارس تصریح کرد: 30 پرونده تخلف انتخاباتی شامل فرمانداران، مدیران کل، مدیران آموزش و پرورش، ارشاد و غیره در شهرستان‌های استان تشکیل شده است.

القاصی مهر درباره شکایت بر علیه استاندار فارس نیز گفت: گزارشی بر علیه استاندار فارس به دستگاه قضایی ارائه شده که برای بررسی به تهران ارسال شده است.