۰ نفر

انبار لاستیک در آتش سوخت

۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۲۵
کد خبر: 198362
 انبار لاستیک در آتش سوخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به مشاهده دود سیاه در آسمان مرکز تهران نوشت: انبار لاستیک دچار حریق شد و حادثه تحت کنترل است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر ، جلال ملکی گفت: به موجب وقوع این حادثه، دود سیاه‌ رنگی از فاصله‌های دور در مرکز تهران در آسمان قابل مشاهده بود که این دود سیاه باعث ترس و وحشت بسیاری از هموطنان شده بود.

ملکی با اعلام اینکه بلافاصله پس از وقوع این حادثه، نجاتگران دو ایستگاه آتش‌نشانی همراه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند، افزود: محل حادثه یک انبار دپوی لاستیک و ضایعات پلاستیکی بود که به دلیل نامعلومی دچار حریق شده و به دلیل اشتعالزا بودن مواد داخل انبار، شعله‌های آتش هر آن گسترش پیدا می‌کند.

در ادامه گفت: در حال حاضر مأموران آتش‌نشانی در محل حادثه حضور دارند و شعله‌ها مهار شده و عملیات لکه‌گیری تا مهار کامل شعله‌های آتش ادامه دارد، علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان علت‌یاب سازمان در دست بررسی است.

ملکی همچنین با تکذیب وقوع آتش‌سوزی در استانداری تهران گفت: به شهروندان توصیه می‌شود حتماً اخبار را از مبادی معتبر پیگیری کرده و فریب شایعه‌سازی شبکه‌های مجازی را نخورند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در هر حال نجاتگران آتش‌نشانی مانند همیشه در آماده‌باش کامل هستند و در صورت وقوع هرگونه حادثه در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه می‌رسانند.