۰ نفر

بامداد امروز رخ داد:

واژگونی آمبولانس و جان‌باختن ۳ نفر +عکس

۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۵۲
کد خبر: 197493
واژگونی آمبولانس و جان‌باختن ۳ نفر +عکس

در اثر انحراف و واژگونی یک دستگاه آمبولانس اعزامی از بیمارستان علوی اردبیل در مسیر جاده ابهر، تاکستان 3 نفر از سرنشینان آمبولانس جان باختند.

واژگونی آمبولانس و جان باختن 3 نفردر اثر انحراف و واژگونی یک دستگاه آمبولانس اعزامی از بیمارستان علوی اردبیل در مسیر جاده ابهر، تاکستان 3 نفر از سرنشینان آمبولانس جان باختند.

 به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر فتحی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: متاسفانه این حادثه سپیده دم امروز رخ داد و که در اثر آن یماراعزامی، راننده آمبولانس و پرستار اعزامی از بیمارستان فوت شده اند.

معاون درمان دانشگاه با اشاره به جزئیات اعزام افزود: بیمار به علت خونریزی وسیع مغزی ناشی از پارگی آنوریسم دیشب به بیمارستان علوی مراجعه میکند ، با هماهنگی بعمل آمده برای نجات جان بیمار قرار بود ساعت 8 صبح امروز در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران مورد عمل جراحی قرار گیرد به همین دلیل شب گذشته اکیپ درمانی سریعا آماده و به تهران اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما دکتر فتحی اظهار داشت: براساس آخرین جزئیات واصله با کمال تاسف وتاثردر این سانحه دلخراش بیماراعزامی، راننده آمبولانس و پرستار اعزامی با28سال سابقه خدمت حین انجام وظیفه در محل فوت شده اند و یک نفر همراه بیمار در بیمارستان ابهر بستری هستند وبدنبال این اتفاق یک اکیپ از معاونت درمان دانشگاه برای تسریع در هماهنگی امور، پیگیری وضعیت مصدوم حادثه وانتقال فوت شدگان صبح امروزبه استان قزوین حرکت کردند.که امیدواریم با اقدامات درمانی همراه بیمار صحت و سلامتی خود را به دست آورد.