۰ نفر

کشف خودروهای مسروقه از پارکینگ عمومی

۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۰۲
کد خبر: 197087
کشف خودروهای مسروقه از پارکینگ عمومی

رئیس کلانتری 169 مشیریه از انهدام باند سارقان و کشف دو خودروی سنگین سرقتی در یک پارکینگ عمومی خبر داد.

سرگرد فرهاد واقعی در این باره گفت: چندی پیش ماموران پلیس از وجود خودروهای مسروقه در یکی از پارکینگ‌های عمومی واقع در حوزه استحفاظی کلانتری مشیریه باخبر شدند که در پی آن تیمی از ماموران کلانتری رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد که یک دستگاه خودروی سنگین با پلاک مخدوش در این پارکینگ واقع شده گفت: در تحقیقات بعدی ماموران متوجه شده که سه جوان خودروهای مختلفی را به پارکینگ منتقل کردند همچنین ماموران دریافتند که پلاک جلوی یکی از این خودروهای سنگین با پلاک عقب آن تطبیق نداشته و پلاک دست ساز است.

وی با اشاره به استعلام پلاک ها از مراکز پلیس افزود: در تحقیقات بعدی مشخص شد که پلاک‌ها متعلق به این کامیون نبوده و کامیونی با این مشخصات چندی پیش در حوالی نارمک به سرقت رفته است.

وی با اشاره به اقدامات پلیس برای شناسایی و دستگیری سه سارق گفت: با اخذ مجوز قضائی ماموران در عملیات پلیسی این سه جوان را دستگیر و به کلانتری منتقل کرده و تحقیقات از آنها مشخص شد که یک دستگاه وانت را نیز به همین شیوه سرقت کرده و با دستکاری پلاک به پارکینگ عمومی منتقل کرده‌اند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای سه سارق گفت: پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی شدند.