۰ نفر

واژگونی خودرو در برخورد با تیر چراغ برق ۲ مصدوم بر جای گذاشت

۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۵۷
کد خبر: 195183
واژگونی خودرو در برخورد با تیر چراغ برق ۲ مصدوم بر جای گذاشت

افسر آماده منطقه شش آتش نشانی گفت:برخورد شدید خودرو سواری با تیر چراغ برق در حاشیه بزرگراه شهید صیاد شیرازی، 2 مصدوم بر جای گذاشت.

عباس قاسمی افسر آماده منطقه شش عملیات آتش نشانی گفت:با اعلام برخورد خودروی سواری با تیر چراغ برق در ساعت 2:12 بامداد امروز به سامانه 125، نیروهای عملیاتی ایستگاه 73 به بزرگراه شهید صیاد شیرازی(مسیر شمال به جنوب)، نرسیده به میدان سپاه اعزام شدند.

افسر آماده منطقه شش عملیات آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری ام وی ام با دو نفر سرنشین در حال حرکت در بزرگراه بود که به علت نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و با جدول و تیر چراغ برق حاشیه بزرگراه برخورد کرده و واژگون شد.

وی در ادامه گفت: آتش نشانان  پس از نصب علائم هشدار دهنده، قطع جریان برق و جلوگیری از نشت بنزین خودرو سواری، هر دو نفر سرنشین(دو نفر خانم 20 و 29 ساله) که دچار مصدومیت شده بودند را از خودرو خارج کرده و برای معاینات پزشکی و انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

افسر آماده منطقه شش عملیات تصریح کرد: نیروهای عملیاتی در پایان خودرو سواری را به حالت اولیه بازگرداندند و محل حادثه را برای بررسی علت و اقدامات بعدی تحویل کارشناسان راهور و عوامل شرکت برق دادند.