۰ نفر

سقوط مرگبار خودرو سواری یک کشته بر جای گذاشت

۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۱۳
کد خبر: 194979
سقوط مرگبار خودرو سواری یک کشته بر جای گذاشت

فرمانده ایستگاه 50 آتش نشانی گفت: برخورد شدید اتوبوس بین شهری و خودرو سواری منجر سقوط خودرو سواری به زیرگذر و مرگ یکی از سرنشینان شد.

سلیمان امیری فرمانده   ایستگاه 50 آتش نشانی گفت:با اعلام برخورد شدید اتوبوس بین شهری و خودرو سواری به سامانه 125، نیروهای عملیاتی ایستگاه 50 به همراه گروه امداد و نجات 6 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 5:22 صبح امروز به مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران-قم، سه کیلومتر بعد از عوارضی اعزام شدند.

 فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه در این خصوص گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید و یک دستگاه اتوبوس بین شهری به علت نامشخصی با یکدیگر برخورد کردند و شدت این حادثه به حدی بود که خودرو سواری از مسیر اصلی منحرف شده و به زیر گذر مسیر سقوط کرده و واژگون شد.

وی با اشاره به محبوس شدن دو نفر سرنشین خودرو سواری در داخل اتاقک متلاشی شده این وسیله نقلیه، اضافه کرد: نیروهای عملیاتی با قطع جریان برق هر دو وسیله نقلیه و قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر، محل حادثه را ایمن سازی کردند و بکارگیری تجهیزات ویژه نجات عملیات امدادرسانی به سرنشینان خودرو پراید را آغاز کردند.

امیری افزود: آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن هر دو نفر را از خودرو خارج کرده و تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند که پس از معاینات پزشکی مشخص شد راننده(یک مرد 19 ساله) از ناحیه پا دچار مصدومیت شده و متأسفانه سرنشین دیگر(یک مرد 30 ساله) براثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

گفتنی است؛ نیروهای عملیاتی پس از بازگرداندن خودرو سواری به حالت اولیه، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.