۰ نفر

۴۰۰میلیون تومان برای رهایی از طناب دار

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۷:۲۹
کد خبر: 193739
۴۰۰میلیون تومان برای رهایی از طناب دار

پسر جوانی که بخاطر گوشی تلفن همراه، دوستش را با چاقو کشته و با تأیید دیوانعالی کشور به اعدام محکوم شده بود صبح دیروز در دادگاه کیفری تهران توانست با جلب رضایت خانواده مقتول و پرداخت 400 میلیون تومان، از قصاص نجات یابد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران ، هفدهم فروردین سال 91 در جریان نزاع خونینی که در حوالی شهرری رخ داد پسری به نام «کامران» 21 ساله با چاقو کشته شد و عامل جنایت (فرامرز) همان روز نزد پلیس رفت و به قتل دوستش اعتراف کرد.عامل قتل پس از محاکمه به قصاص محکوم شد و با تأیید حکم قصاص، در آستانه اعدام قرار داشت که با جلب رضایت اولیای دم از اعدام گریخت.صبح دیروز فرامرز برای محاکمه از جنبه عمومی جرم از زندان به شعبه دهم دادگاه کیفری تهران انتقال یافت و با حضور قاضی قربانزاده – رئیس – و ملکی و غفاری – مستشاران دادگاه – محاکمه شد.

فرامرز در آغاز جلسه دادگاه گفت: «نمی‌دانم چه شد که در یک لحظه به خاطر اینکه دوستم گوشی تلفن را از دستم گرفت عصبانی شدم و خونم به جوش آمد و با چاقویی که در جیبم بود ضربه‌ای به سینه‌اش زدم. من اشتباه بزرگی مرتکب شدم و الآن بشدت پشیمان هستم.اگر چاقو همراهم نبود الآن دوستم زنده بود و من هم قاتل و درمانده نمی‌شدم. چاقو زندگی من و دوستم و خانواده‌هایمان را تباه کرد.پس از اظهارات متهم قضات وارد شور شدند و متهم را به 3 سال حبس محکوم کردند.