۰ نفر

مهار آتش سوزی مغازه کبابی در خیابان شریعتی

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۹:۰۱
کد خبر: 191242
مهار آتش سوزی مغازه کبابی در خیابان شریعتی

یک باب مغازه کبابی در خیابان دکتر شریعتی شب گذشته آتش گرفت ولی با حضور به موقع آتش نشانان دو ایستگاه مهار و خاموش شد.

طی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه به آتش نشانی تهران، بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، نیروهای آتش نشانی ایستگاه های 73 و 2 به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی، ساعت 22:55 شب گذشته روانه خیابان دکتر شریعتی، حوالی خیابان بهار شیراز شدند.

بنا به اظهار محمود نامنی فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک مغازه کبابی که در طبقه همکف ساختمان اداری چهار طبقه قرار داشت، به علت نامشخصی دچار آتش سوزی شد و سپس گسترش پیدا کرد.

وی اضافه کرد: آتش سوزی از قسمت انبار مغازه کبابی شروع شد و لحظاتی بعد نیز شعله های آتش به یک اغذیه فروشی در مجاورت آن سرایت کرد.

وی با اشاره به اینکه احتمال سرایت شعله های آتش به ساختمان های همجوار وجود داشت، اضافه کرد: آتش نشانان به محض حضور در محل تمامی ساکنان و همچنین افراد حاضر را از ساختمان های اطراف تخلیه کردند.

نامنی ادامه داد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز هر دو مغازه، با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچکس آسیب جانی نرسید و آتش نشانان در مدتی کوتاه، آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و همچنین از گسترش آن به ساختمان های اطراف جلوگیری به عمل آوردند.

گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی آتش نشانی در دست بررسی است.