۰ نفر

آتش گرفتن آمبولانس کاشمر حین اعزام بیمار

۲۲ فروردین ۱۳۹۶، ۱۶:۳۲
کد خبر: 187223
آتش گرفتن آمبولانس کاشمر حین اعزام بیمار

رئیس شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: صبح امروز یک دستگاه آمبولانس که در حین اعزام بیمار قلبی برای انجام عمل جراحی به مشهد بود، در کیلومتر 20 جاده کاشمر به سه راهی شادمهر دچار حریق شد.

«محمدجواد یزدانی» با بیان این مطلب اظهار کرد: از خودگذشتگی و اقدام فوری تیم درمانی آمبولانس، بیمار نجات یافته و بدون کوچک‌ترین مصدومیت، راننده، پرستار و بیمار اعزامی به سلامت به شهر کاشمر منتقل شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وی با بیان این‌که راننده آمبولانس با مشاهده دود خارج شده از زیر خودرو، بلافاصله آمبولانس را در حاشیه جاده متوقف کرد افزود: تلاش راننده برای خاموش کردن آتش زیر خودرو با دو کپسول آتش نشانی که همراه داشت، بی نتیجه ماند و بلافاصله برای جلوگیری از صدمات جانی، اقدام به پیاده کردن بیمار و فرد همراه کرد.

یزدانی با بیان این‌که به دلیل شعله‌ور شدن آتش، متأسفانه آمبولانس به طور کامل در آتش سوخت، تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده با مرکز اورژانس کاشمر، بیمار توسط یک دستگاه آمبولانس به مشهد اعزام شد.

یزدانی با اعلام این‌که کارشناسان در حال بررسی علت وقوع این حریق هستند، یادآور شد: خوشبختانه در این حادثه به راننده، پرستار، بیمار و همراه بیمار صدمه‌ای وارد نشده است.