۰ نفر

تصادف زنجیره ای ۳۰ دستگاه خودرو در تبریز +تکمیلی

۱۴ فروردین ۱۳۹۶، ۷:۵۴
کد خبر: 185413
تصادف زنجیره ای ۳۰ دستگاه خودرو در تبریز +تکمیلی

بر اثر بارش برف و لغزندگی خیابان در محدوده بلوار شهریار بر روی رو گذر پل شهریار تبریز ۳۰ دستگاه خودرو با هم تصادف کردند.

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی افزود:متاسفانه این تصادف زنجیره ای به دلیل عدم رعایت فاصله طولی با ماشین جلویی و تصور غلط همشهریان مبنی بر بهاری شدن هوا و سرعت غیر مطئنه رخ داده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، ناصر میکائیلی با اشاره به اینکه خوشبختانه این تصادف هیچ گونه خسارت جانی نداشته است افزود:با این حجم تصادف خوشبختانه هیچ فوتی و جرحی در این تصادف شاهد نبودیم. رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی با اشاره به ادامه طرح نوروزی پلیس راهور افزود:خوشبختانه همکاران ما در نیروی انتظامی تا پایان روز ۱۵ فروردین ادامه دارد و زحمت کشان راهنمایی آماده ارایه خدمت شبانه روزی هستند.

میکائیلی با گلایه از غافلگیر شدن خدمات شهری شهرداری منطقه افزود:ما توصیه های لازم را اعلام کرده بودیم و انتظار داشتیم مثل همیشه زحمت کشان خدمات شهری شهرداری در خصوص نمک پاشی این نقطه هم اهتمام لازم را به عمل می آوردند.

تصادف زنجیره ای 30 خودرو در تبریز؛ صبح امروز 30 خودرو بر روی پل گلکار تبریز به دلیل برف و لغزندگی با هم برخورد کردند که خوشبختانه مورد جرحی وجود نداشت.

تصادف تبریز