۰ نفر

آتش‌سوزی یک مدرسه روستایی در کلاله

۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۰۸
کد خبر: 181171
آتش‌سوزی یک مدرسه روستایی در کلاله

حسین طاهری اظهار کرد: صبح امروز آموزشگاه مالک اشتر روستای قودنه شهرستان کلاله با 52 دانش آموز به علت آتش گرفتن بخاری کاربراتوری دچار حریق شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کلاله از آتش سوزی در یک مدرسه روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حسین طاهری اظهار کرد: صبح امروز آموزشگاه مالک اشتر روستای قودنه شهرستان کلاله با 52 دانش آموز به علت آتش گرفتن بخاری کاربراتوری دچار حریق شد.

وی با اشاره به اینکه این آتش سوزی ابتدا از کلاس هشتم شروع و سپس به دو کلاس دیگر نیز سرایت کرد، افزود: خوشبختانه هیچ دانش آموزی در این حادثه آسیب ندیده است.

طاهری بیان کرد: مدیر آموزشگاه به همراه مردم روستا پس از آغاز آتش سوزی با کمک کپسول های آتش نشانی و آب شروع به اطفاء آن کردند که با ورود آتش نشانی، آتش به طور کامل مهار شد.

وی تصریح کرد: دانش آموزان این آموزشگاه در ادامه سال تحصیلی در شیفت مخالف آموزشگاه ابتدایی شهید "تاتی زاده قودنه" و دانش آموزان آموزشگاه دخترانه ریحانه هم با توجه به تعداد کم دانش آموزان در شیفت موافق آموزشگاه ابتدایی ادامه تحصیل خواهند داد و نیاز به رفتن به روستای های همجوار  ندارند.  

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کلاله خاطرنشان کرد: این مدرسه بیمه بوده و با پیگیری های که انجام خواهد گرفت، خسارت این آتش سوزی از طریق بیمه پرداخت خواهد شد.