۰ نفر

مادری در کرج شوهر و دو کودکش را کشت

۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۰۷
کد خبر: 180674
مادری در کرج شوهر و دو کودکش را کشت

یک زن ماهدشتی وقتی متوجه شد بیماری سرطان دارد، برای اینکه فرزندانش بعد از مرگ وی سرگردان نباشند، اقدام به قتل اعضای خانواده خود کرد.

حاجی‌رضا شاکرمی با اعلام وقوع سه فقره قتل عمد در شهرستان کرج، گفت: پس از گزارش مراجع انتظامی مبنی بر وقوع سه فقره قتل در یکی از مناطق ماهدشت، بازپرس کشیک قتل به محل اعزام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، وی اضافه کرد: در بررسی‌ها مشخص شد که قاتل زنی است که اقدام به قتل همسر و دو فرزند خود کرده است.

شاکرمی درباره انگیزه قاتل توضیح داد: وی در اظهارات خود اعلام کرد از دو ماه قبل متوجه شده به بیماری سرطان مبتلا است و برای اینکه فرزندانش بعد از مرگ وی سرگردان نباشند، نقشه قتل اعضای خانواده خود را طراحی و اجرا کرده است.

شاکرمی گفت: متهم برای عملی کردن طرح خود، اقدام به خرید دو بسته قرص خواب‌آور از داروخانه کرده و پس از خوراندن آن به قربانیان، با ضربات چاقو آن‌ها را به قتل رسانده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده قاتل دارای مشکلات روحی و روانی و افسردگی شدید بوده و پرونده وی جهت بررسی بیشتر به پزشکی قانونی کرج ارجاع شده تا در خصوص جنون و اختلالات روانی وی که منجر به ارتکاب این جنایت هولناک شده اظهار نظر کند.