۰ نفر

تصادف خونین ۴ خودرو در جاده کرج +‌عکس

۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۴۹
کد خبر: 178091
تصادف خونین ۴ خودرو در جاده کرج +‌عکس

صبح امروز چهار دستگاه خودرو سبک و سنگین در غرب تهران با یکدیگر تصادف کردند.

وقوع حادثه رانندگی در ساعت 10:30 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی عوامل ایستگاه 45 را به محل حادثه واقع در مسیر شرق به غرب جاده مخصوص کرج، حوالی چهارراه ایران خودرو اعزام کرد. که پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد تصادف میان چهار دستگاه خودروی سواری شامل یک دستگاه تریلی، یک دستگاه کامیونت، یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری پژو 206 رخ داده و ترافیک نسبتا سنگینی نیز در محل ایجاد شده بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، آتش نشانان نیز بلافاصله اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و همزمان گروهی دیگر از آنان عملیات خود برای نجات یکی از سرنشینان کامیونت که درون کابین گرفتار شده بود را آغاز کرده و با استفاده از تجهیزات مخصوص و برش قطعات خودرو مرد 30 ساله را از اتاقک خودرو خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

همزمان گروه دیگر نیز با قرار دادن علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه خودروها را به حاشیه امن انتقال داده و دقایقی بعد به ماموریت خود خاتمه دادند.

تصادف خونین

حمید یادگاری، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، با تایید این خبر به ایسنا گفت: علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی  ورانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.