۰ نفر

گاز گرفتگی در مجتمع ۲۰ واحدی

۱۰ دی ۱۳۹۵، ۱۸:۳۷
کد خبر: 167622
گاز گرفتگی در مجتمع ۲۰ واحدی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه گاز گرفتگی در یک مجتمع ۲۰ واحدی خبر داد و گفت: در اثر این حادثه پنج شهروند به بیمارستان منتقل شدند.

سیدجلال ملکی، درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱:۵۹ دقیقه بامداد دیروز، حادثه گازگرفتگی در یک ساختمان واقع در بزرگراه رسالت، خیابان دبستان به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، وی افزود: نیروهای ۳ ایستگاه سازمان آتش نشانی در محل حاضر و کار امداد رسانی به افراد را در دستور کار قرار دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به نشت گاز در یک مجتمع مسکونی ۲۰ واحدی اظهارکرد: در یک ساختمان ۵ طبقه که ۲۰ واحد مسکونی در آن وجود داشته، در تمام طبقات و راهروها گاز مونوکسید کربن پخش شده و همین موضوع مشکلاتی را برای ساکنان این ساختمان ایجاد کرده بود.

ملکی ادامه داد: در این ساختمان، ۴۰ نفر سکونت داشته که با احتیاط و با کمک نیروهای سازمان آتش نشانی از محل خارج شدند.

وی با اشاره به گازگرفتگی ۵ تن در این حادثه خاطرنشان کرد: در این حادثه ۵ نفر شامل ۳ زن، یک کودک ۴ ساله و یک نوزاد ۲ ماهه دچار گازگرفتگی شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در رابطه با دلایل انتشار گاز در این واحد مسکونی تصریح کرد: پس از بررسی کارشناسان سازمان آتش نشانی، مشخص شد که دودکش اصلی مشعل موتورخانه این ساختمان به دلایل نامعلومی از جای خود خارج شده است.

ملکی تاکید کرد: پس از ایمن سازی محل، نیروهای سازمان آتش نشانی ساعت ۴:۱۸ دقیقه محل را ترک کردند.