۰ نفر

انتقام‌جویی خواستگار جعلی با انتشار تصاویر خصوصی در اینترنت

۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۹
کد خبر: 164065
انتقام‌جویی خواستگار جعلی با انتشار تصاویر خصوصی در اینترنت

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی در شبکه‌های اجتماعی نموده بود خبر داد.

سرهنگ کاکوان در این باره اظهار کرد: با طرح شکایت از سوی خانمی با هویت معلوم مبنی بر انتشار عکس‌های خانوادگی در فضای مجازی پرونده تحت رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی اضافه کرد: در این باره شاکیه اذعان نمود فردی با شناسنامه جعلی و با قصد ازدواج به خواستگاریش مراجعه، با آگاهی شاکی از جعلی بودن شناسنامه و پیگیری قانونی و قضایی متهم متواری می‌گردد ولی به جهت تلافی و آزار و اذیت شاکیه‌، متهم اقدام به انتشار عکس‌های شخصی و خانوادگی وی در فضای مجازی می‌نماید در این باره پرونده تحت نظارت مقام قضایی در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و با اقدامات فنی و پلیسی مهندسین پلیس فتا تهران متهم شناسایی و دستگیر که با پرونده متشکله تحویل مراجع ذیصلاح قضایی گردید.

 رئیس پلیس فتا تهران به کاربران هشدار داد: حتماً با کسانی که در فضای مجازی آشنا می‌شوید و در این فضا موضوع ازدواج مطرح می‌گردد به هیچ‌وجه عکس‌های شخصی و خانوادگی و یا هرگونه اطلاعات شخصی خود را در اختیار این افراد قرار ندهید.

 براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ کاکوان در پایان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir  بخش گزارشات مردمی اعلام نمایید.