۰ نفر

بیمه ایران اعلام کرد

پرداخت ۹۵۲ میلیون تومان به زائران خسارت دیده اربعین

۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۶:۳۱
کد خبر: 160752
پرداخت ۹۵۲ میلیون تومان به زائران خسارت دیده اربعین

یکی از مدیران بیمه ایران عنوان کرده که در ایام اربعین از جانب زائران در مجموع ۴۳۴ مورد در رشته اتومبیل اعلام خسارت مالی شده که تیم های پرداخت خسارت این بیمه با قابلیت اختیار نامحدود در برآورد و پرداخت خسارت در صحنه تصادف حاضر شده و ۹۵۲ میلیون تومان به خسارت دیدگان پرداخت کرده اند.

عباس فراشیانی اظهار کرد: علاوه بر اعزام ۱۶ تیم پرداخت خسارت سیار، شعب بیمه ایران در استانهای همدان، ایلام، کرمانشاه و خوزستان در آماده باش کامل بودند تا به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی کامل انجام شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی گفت: در مجموع در این ایام ۴۳۴ مورد اعلام خسارت مالی شد که تیم های پرداخت خسارت بیمه ایران با قابلیت اختیار نامحدود در برآورد و پرداخت خسارت همچنین پرداخت الکترونیکی در صحنه تصادف، ۹۵۲ میلیون تومان به خسارت دیدگان پرداخت کردند.

بگفته فراشیانی ۲۶ مورد نیز پس از اعلام خسارت و بررسی ازجانب کارشناسان بدلیل آنکه خسارت جزئی بود و مقصر نخواست تخفیفاتش از بین برود بصورت نقدی ازجانب مقصر به زیان دیده پرداخت شد.

مدیر بیمه اتومبیل بیمه ایران افزود: در همین مدت ۱۳۲ مورد اعلام خسارت داشتیم که مقصر، بیمه نامه سایر بیمه گرها را داشت و کارشناسان ما با حضور در صحنه تصادف به راهنمایی و مشاوره پرداختند.

وی گفت: امسال خسارات مالی نسبت به سالهای قبل افزایش یافت و خسارت جرحی ۶ مورد در مهران و ۳ مورد در چذابه و شلمچه گزارش شد که به آنها نیز رسیدگی شد.