۰ نفر

مرگ مشکوک یک جوان بعد از ترخیص از درمانگاه

۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۱۰
کد خبر: 155046
مرگ مشکوک یک جوان بعد از ترخیص از درمانگاه

مردی پس از مراجعه به درمانگاه تحت درمان قرار گرفت و مرخص شد. او چند لحظه پس از خروج از درمانگاه حالش بد شد، روی زمین افتاد و به طرز مشکوکی فوت کرد، تحقیقات پلیسی درباره این ماجرا آغاز شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، عصر روز شنبه گذشته ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد فوت مشکوک مردی در ایستگاه اتوبوس نزدیک عبدل آباد به بازپرس مرادی، کشیک قتل پایتخت اعلام شد. پس از ثبت این موضوع بازپرس جنایی به همراه تیمی از کارآگاهان جنایی و تشخیص هویت آگاهی به محل اعلام شده رفتند.

با حضور بازپرس در صحنه این فوت مشکوک در عبدل آباد تحقیقات در این زمینه کلید خورد و مشخص شد که تنها شاهد این مرگ یک مرد جوان دیگر بوده است. این مرد زمانیکه در برابر بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت اینگونه به بیان موضوع پرداخت که من به همراه دوستم به نام پدرام درمسیر رفتن به خانه در ایستگاه عبدل آباد نشسته بودیم.  به یکباره حال پدرام به هم خورد و من او را به یک درمانگاه در همین نزدیکی ها انتقال دادم. پس از وصل کردن سرم به دستش کمی حالش خوب شد و مقداری نیز دارو دریافت کرد. بعد از خروج از درمانگاه دوباره به سمت ایستگاه اتوبوس رفتیم که در میانه راه و در پارک دوباره قلبش را گرفت و روی زمین افتاد. پس از آن دیگر نفس نکشید و فکر می کنم مریضی قندش باعث فوت او شد.

پس از ثبت این اظهارات با دستور بازپرس مرادی جسد تحویل پزشکی قانونی داده شد و تحقیقات در زمینه این فوت مشکوک همچنان ادامه دارد.