۰ نفر

نماینده تهران دچار سانحه شد

۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۹:۳۴
کد خبر: 150358
نماینده تهران دچار سانحه شد

عبدالرضا هاشم زایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر اثر سانحه رانندگی مصدوم شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی عصر جمعه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، در باره حادثه ای که برای عبدالرضا هاشم زایی رخ داد گفت: حال ایشان خوب است و در حال حاضر در بیمارستان بستری است ولی سطح هوشیاری خوبی دارد و قادر به تکلم است.

نیروی انتظامی هم اکنون در حال رسیدگی به این اتفاق است ولی شاهدان عینی و مردم محلی خودروی 206 را مقصر می دانند که این موضوع باید از طرف پلیس راهنمایی و رانندگی تایید شود.

وی با ابراز تاسف از این اتفاق، ادامه داد: هنوز هویت کشته شدگان مشخص نشده است اما همراه و راننده هاشم زایی به دلیل سطحی بودن جراحات از بیمارستان مرخص شدند.

نماینده مردم اردکان در مجلس خاطر نشان کرد: اقدامات بعدی برای مداوای نماینده مردم تهران درحال انجام است.

عبدالرضا هاشم زایی نماینده مردم تهران در مجلس که برای حضور در مراسم دهه اول محرم عازم روستای بیاضه زادگاه خود بود، حوالی ساغند در 120 کیلومتری اردکان در یک سانحه رانندگی مصدوم شد.

براساس این گزارش در این حادثه که ساعت سه و نیم امروز بعد از ظهر جمعه رخ داد، یک خودروی 206 از مسیر خود منحرف شده و با خودروی آقای هاشم زایی برخورد کرد که در این تصادف دو سرنشین خودروی 206 دچار سوختگی شدند و فوت کردند و هاشم زایی و راننده وی نیز دچار مصدومیت شدند و به بیمارستانی در یزد منتقل شدند.