۰ نفر

راننده پراید خوابید، ۵ نفر در جاده پونل کشته شدند

۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۱۰
کد خبر: 146693
راننده پراید خوابید، ۵ نفر در جاده پونل کشته شدند

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مرگ هفت تن در پی وقوع دو حادثه رانندگی در جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در این باره گفت: در ساعت 15:50 دیروز یک دستگاه سواری پراید در حال حرکت در محور پونل به ضیابر بود که در کیلومتر چهار این محور با یک دستگاه کامیون برخورد کرده و در پی آن پنج تن در دم جان خود را از دست دادند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، رحمانی درباره علت این حادثه گفت: بررسی کارشناسان پلیس را نشان داد که انحراف به چپ، ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده پراید این حادثه بوده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین با اشاره به مرگ دو تن در پی وقوع دو تصادف میان پراید و سواری هیوندا اظهار کرد: این حادثه در ساعت20:40 دیشب رخ داد و در پی آن یک دستگاه سواری پراید به دلیل تجاوز به چپ در یکی از محورهای استان بوشهر با سواری هیوندا برخورد کرد.

رحمانی اظهار کرد: در حادثه رانندگی دیگری که در ساعت 6:00 امروز رخ داد واژگونی پژو ۴۰۵ در محور قائم گناباد در استان خراسان جنوبی منجر به مرگ یک نفر شد و چهار تن دیگر نیز مجروح شدند. علت این حادثه نیز خستگی و خواب آلودگی راننده بود.

وی با هشدار نسبت به افزایش واژگونی در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی خاطرنشان کرد: رانندگان و مسافران برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و همچنین امدادرسانی به حوادث احتمالی می توانند با شماره تلفن 88255555 تماس بگیرند.