۰ نفر

بیماری یک مسافر و نقص فنی موجب تعویض هواپیما شد

۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۹:۴۹
کد خبر: 139277
بیماری یک مسافر و نقص فنی موجب تعویض هواپیما شد

مسافران هواپیمای مسیر چابهار - تهران که ساعت 12دیشب بعلت بیماری یک مسافر در فرودگاه شهید صدوقی یزد به زمین نشست، پس از چهار ساعت معطلی با یک فروند هواپیمای دیگر، خود را به تهران رساندند.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان یزد روز دوشنبه گفت: دیشب ساعت 12 به علت بد شدن حال یکی از مسافران پرواز چابهار – تهران، این هواپیما مجبور به فرود در فرودگاه یزد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، 'محمد جواد ادیب' افزود: انتقال بیمار تا ساعت یک و 30دقیقه بامداد طول می کشد اما بعد از این اتفاق ، هواپیما دچار نقص فنی شد که به همین دلیل هواپیمایی از تهران برای انتقال مسافران به یزد اعزام می شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان یزد تصریح کرد: سرانجام مسافران مسیر چابهار در ساعت 4 بامداد یزد را با یک هواپیمای جدید به مقصد تهران ترک می کنند.

هم اکنون شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ، ایران ایرتور ، آسمان ، زاگرس ، نفت ، کیش ایر ، در مسیرهای تهران-مشهد- بندرعباس- اهواز- و نجف و بغداد به مردم استان یزد خدمات پروازی ارائه می کنند.

فرودگاه شهید آیت الله صدوقی یزد با 1230 متر ارتفاع از سطح دریا در اراضی مسطحی به مساحت 575 هکتار در غرب شهر یزد واقع است و حدود 10 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد.

این فرودگاه در تیرماه سال گذشته به عنوان نهمین فرودگاه بین المللی کشور به ثبت رسید.

هم اکنون این فرودگاه در زمینه انجام پروازهای داخلی ، جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده است و به طور متوسط 130 پرواز در هفته از سوی 9 شرکت هواپیمایی به هفت مقصد داخلی و خارجی در این فرودگاه انجام می شود.