۰ نفر

مرجانه گلچین عزادار شد / ضجه های خانم بازیگر برای مرگ خواهرش + عکس

۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۳۷
کد خبر: 683249
مرجانه گلچین عزادار شد / ضجه های خانم بازیگر برای مرگ خواهرش + عکس

خواهر مرجانه گلچین درگذشت.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ مرجانه گلچین در اینستاگرام با انتشار پستی از فوت خواهرش خبر داد. او نوشت: میترا جانم، خواهر عزیزم، میترای قشنگم با کدوم یکی از خاطراتت خداحافظی کنم؟ ، با مهربونیات؟، با دلواپسی های خواهرا نه ات که همیشه نگران بودی سر یکیمون بلایی نیاد،؟ با  مظلومیتت ، باصدای قشنگت وقتی از بانو پریسا میخوندی خدا ، مرا جز برای غم ها نیافریده، فلک ندانم، چگونه نقش مرا کشیده،؟

تو امروز نه خواهرم، که  سالهاست  داغ بر دلمون گذاشتی ، سالهاست که بودی و در فراقت میسوختیم،  بخواب خواهرم اروم بخواب دیگه دلواپس هیچی  نباش ،  قول میدم حواسم به تنها عشقت، شعله زندگیت باشه، قول میدم خاله خوبی برای تنها  دردونت باشم سلام  من رو به نازنین های از دست دادمون برسون  به مادر ،پدر ، برادر ،،،،،،،،،،،

خواهر مرجانه گلچین درگذشت

مرجانه گلچین عزادار شد / ضجه های خانم بازیگر برای مرگ خواهر جوانش + عکس

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین متولد ۲ اسفند ۱۳۴۷ است. تحصیلکرده چهار ساله هنرستان موسیقی و فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد که تجربه دوبله و گویندگی را هم دارد به عنوان آخرین فرزند در یک خانواده با سه برادر و دو خواهر بزرگتر در تهران به دنیا آمد، پدرش نظامی و اصالتا ترک زنجانی و مادرش گیلانی است.

 مرجانه گلچین سال ۱۳۷۴ با کریم آتشی کارگردان ازدواج کرد و در سریال گریز و سقوط به کارگردانی همسرش نیز بازی کرد. با این حال در ادامه با مخالفت همسرش برای بازیگری مواجه و این رابطه منجر به جدایی و طلاق شد.