۰ نفر

شباهت باورنکردنی دختر آزاده نامداری به مادرش + عکس

۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۱۵
کد خبر: 681153
شباهت باورنکردنی دختر آزاده نامداری به مادرش + عکس

عکسی جدید از گندم، دختر آزاده نامداری را می بینید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  آزاده نامداری متولد ۹ آذر ۱۳۶۳ در کرمانشاه بود او در ۷ فروردین سال ۱۴۰۰ درگذشت.  گندم، دختر آزاده نامداری و سجاد عبادی سال ۹۵ به دنیا آمد و درحال حاضر ۶ ساله است.

شباهت باورنکردی دختر آزاده نامداری به مادرش

عکس جدید او شباهت زیاد چهره او به مادرش  در کودکی  را کاملا نشان می دهد.

دختر آزاده نامداری

ازدواج اول آزاده نامداری

آزاده نامداری در ۶ تیر ماه ۱۳۹۲ وقتی ۲۹ ساله بود با فرزاد حسنی مجری ۳۶ ساله تلویزیون ازدواج کرد. این ازدواج به یکسال نکشید که تیره شد و در نهایت ۲۰ مرداد ۹۳ خانم نامداری در مصاحبه با روزنامه صبا خبر طلاق خود از فرزاد حسنی را رسانه ای کرد. با بالا گرفتن اخبار این زندگی ، خانم نامداری عکسی از کبودی چشم خود ناشی از کتک زدن همسرش منتشر کرد اما آقای حسنی این موضوع را رد کرد.

ازدواج دوم آزاده نامداری

آزاده نامداری یک سال بعد از طلاق در مهر ماه ۱۳۹۴ با انتشار عکسی از دسته گلی که هدیه گرفته بود، تلویحا خبر ازدواج خود را با  سجاد عبادی معرفی  فرزند رحیم عبادی ریاست سازمان ملی جوانان دولت رسانه ای کرد.

ماجرای خودکشی آزاده نامداری

در ۷ فروردین سال ۱۴۰۰ پیکر بی جان آزاده نامداری ۳۷ ساله در منطقه سعد آباد تهران در منزلش کشف شد. در ساعت ۱۹:۵۰ عصر هفتم فروردین در پی تماس تلفنی پدر مرحومه آزاده نامداری با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت نامبرده در آپارتمانش در یکی از برج های شهرک غرب تهران بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی صحنه به محل اعزام شدند.

بررسی ‌های اولیه نشان داد که نامبرده ۴۸ ساعت قبل فوت کرده است ، بنابر اظهارات والدین او همسر و دختر آزاده نامداری در شمال به سر می برند و نامبرده تنها در آپارتمانش حضور داشته که به دلیل عدم تماس با والدینش آنها نگران شده و با مراجعه به محل زندگی او متوجه می شوند که وی فوت کرده است

قرار بود آزاده روز فوت اش به شمال نزد همسر و فرزندش سفر کند با این حال بعد از ورود مادر و پدر به داخل منزل با دهان خون آلود دخترشان مواجه شدند.